Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Which drugs are the cheapest?
#1
I want to know as I'm going to a party this weekend.
Reply
#2
There is only a few drugs I would do at a party. Weed + alcohol is good, molly, or even railing some blow (little more expensive). Psychedelics could be nice but it might be a little overwhelming at a party.
Reply
#3
are you autistic? how can we know your area prices. look, ima give you a good tut for finding out the cheapest drugs.

step 1. ask drug dealer the price of his drugs
step 2. using simple maths work out the cheapest ones

I hope that helped dude
Reply
#4
You can get street valium for as little as 2 pound a pill in certain areas of the uk, good rock will cost 15 but the shit rock you can find for 10 in deprived areas. Inhalants cost two minutes of your time, grabbing a febreeze and a shirt. Those are the 3 cheapest highs i can think of.
Oh and nutmeg of course.

Next time make your question more clear Biggrin Biggrin Biggrin Biggrin Biggrin
Reply
#5
(04-23-2017, 10:16 PM)thesecretjew Wrote:  You can get street valium for as little as 2 pound a pill in certain areas of the uk, good rock will cost 15 but the shit rock you can find for 10 in deprived areas. Inhalants cost two minutes of your time, grabbing a febreeze and a shirt. Those are the 3 cheapest highs i can think of.
Oh and nutmeg of course.

Next time make your question more clear  Biggrin  Biggrin  Biggrin  Biggrin  Biggrin

nutmeg is a disgusting legal high lmao. just buy some cough syrup with dxm in
Reply
#6
get a box of benadryl or bottle lmao take like 12 pills of the 25 mg very cheap but the high is fucking terrible do your research
Reply
#7
speed man, that's almost free...
Reply
#8
airduster nigga 3dollar but you'll kill all your braincells
Reply
#9
its simple.
Wanna buy blow? Dealer asks for $200? bring $145, he'll probably take it since he doesnt wanna waste his time.

This applies to most drugs
Reply
#10
(07-12-2017, 11:14 PM)autistickid696969 Wrote:  airduster nigga 3dollar but you'll kill all your braincells

They say airdusters/paint cans etc. give wicked highs but yeah it'll make you dumb af.
Reply
#11
They say airdusters/paint cans etc. give wicked highs but yeah it'll make you dumb af.
[/quote]

yea my friends brother died of it, coudn't breathe and died. RIP
Reply
#12
(04-23-2017, 09:34 PM)Gods Wrote:  I want to know as I'm going to a party this weekend.

Calpol.
Reply
 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Cheapest safe drugs [not weed tho] DominusTre 9 926 12-06-2018, 10:31 PM
Last Post: ignasas100
  safe drugs to start with notacoolguy 20 2,060 12-04-2018, 02:40 AM
Last Post: ignasas100
  Have you ever used drugs? Bucket2 16 1,022 11-20-2018, 04:10 PM
Last Post: BoringApe
  What drugs do u guys take? 1337み 23 1,096 11-20-2018, 03:41 PM
Last Post: 1337み
  Where do u guys buy drugs on tor or what? 1337み 13 630 10-21-2018, 11:58 AM
Last Post: STARTEXMISLEAD



Users browsing this thread: 1 Guest(s)