Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 3.63 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TeamProperty <([+Click Me Now or you die+])>
#49
(06-12-2015, 07:03 PM)TheMichalos Wrote:  Age: 13
What can you do for our team: Record,Hijack,Ip logging.
Name: Michael
Username: CosmicHaveCancersasa
How mature would you rate yourself: 9/11
are you hated on rf??: No
Do you hold any type of staff position(not required):
Whats 50+313: It's very hard but windows have calculator app. It's 363
Do you have Skype: Nope
Teamspeak: Nope
Myspace?: What is that?
Are you techpony? Nope

declined

You only have 2 days online since March. If I see you online more I'll reconsider.
Reply
#50
Age: 14
What can you do for our team: Im 14 but I have a deep voice making me sound like I'm 40. Very useful in prank calls. I also plan on buying the WifiStruggles booter to dox if needed. Until this point I have been doing raids on shout box. Im looking for a experienced team that I can settle down with and have fun. I have a burning passion for raids.
Name: Noah
Username: Adaptify
How mature would you rate yourself: 9
are you hated on rf??: not that I know of.
Do you hold any type of staff position(not required): nope
Whats 50+313: 363
Do you have Skype: yes
Teamspeak: yes
Myspace?: haha no
Are you tech pony? nope
Reply
#51
(06-15-2015, 02:41 PM)Adaptify Wrote:  Age: 14
What can you do for our team: Im 14 but I have a deep voice making me sound like I'm 40. Very useful in prank calls. I also plan on buying the WifiStruggles booter to dox if needed. Until this point I have been doing raids on shout box. Im looking for a experienced team that I can settle down with and have fun. I have a burning passion for raids.
Name: Noah
Username: Adaptify
How mature would you rate yourself: 9
are you hated on rf??: not that I know of.
Do you hold any type of staff position(not required): nope
Whats 50+313: 363
Do you have Skype: yes
Teamspeak: yes
Myspace?: haha no
Are you tech pony? nope
accepted got the myspace joke and seems like he would be a good help in our prank calls pm @[GOD] or @Sem your skype
Reply
#52
Age: 14
What can you do for our team: DDoS (I hit hard) without being traced. I can also do prank calls, and act like I have a real problem.
Name: Trent
Username: Kawurftha
How mature would you rate yourself: 9/11
are you hated on rf??:I'm loved because grill
Do you hold any type of staff position(not required): nah
Whats 50+313: Windows Key + R: calc, 50+313 = 363/ or you can just do simple math and know that 50+10 = 60 +3 = 63 + 300 = 363.
Do you have Skype: ye
Teamspeak: yes
Myspace?: oh god no.
Are you techpony?: fuck
Reply
#53
Age: 24
What can you do for our team: Because I've got a 5TB ext. hardrive, I can record the short and long raids for hours, I also got video editing skills, I can spam on chat when needed, and I can convince kids to give up their information and I can easily scare streamers calmly, oh If anyone needs help I can get shit done.
Name: Crazy
Username: crazydude156
How mature would you rate yourself: a 8 out of ten.
are you hated on rf??: No
Do you hold any type of staff position(not required): No
What's 50+313: Do you want me to show my work *cough common core*... its 363
Do you have Skype: yes, but I try to stay away from prank calls (live in crowded place) that's why I stick to recording and chatting, but if you guys ever do need me I would be glad to call and use TeamSpeak.
Teamspeak: yes
Myspace?: Is this 2005? lol..no
Are you techpony? Nuh uh.
Reply
#54
(06-17-2015, 09:09 PM)crazydude156 Wrote:  Age: 24
What can you do for our team: Because I've got a 5TB ext. hardrive, I can record the short and long raids for hours, I also got video editing skills, I can spam on chat when needed, and I can convince kids to give up their information and I can easily scare streamers calmly, oh If anyone needs help I can get shit done.
Name: Crazy
Username: crazydude156
How mature would you rate yourself: a 8 out of ten.
are you hated on rf??: No
Do you hold any type of staff position(not required): No
What's 50+313: Do you want me to show my work *cough common core*... its 363
Do you have Skype: yes, but I try to stay away from prank calls (live in crowded place) that's why I stick to recording and chatting, but if you guys ever do need me I would be glad to call and use TeamSpeak.
Teamspeak: yes
Myspace?: Is this 2005? lol..no
Are you techpony? Nuh uh.

Accepted pm @[GOD] your skype
Reply
#55
(06-17-2015, 05:37 AM)Kawurftha Wrote:  Age: 14
What can you do for our team: DDoS (I hit hard) without being traced. I can also do prank calls, and act like I have a real problem.
Name: Trent
Username: Kawurftha
How mature would you rate yourself: 9/11
are you hated on rf??:I'm loved because grill
Do you hold any type of staff position(not required): nah
Whats 50+313: Windows Key + R: calc, 50+313 = 363/ or you can just do simple math and know that 50+10 = 60 +3 = 63 + 300 = 363.
Do you have Skype: zeta.reaper
Teamspeak: yes
Myspace?: oh god no.
Are you techpony?: fuck
Denied, Anyone can ddos but we do need prank callers if you do good prank calls i will reconsider my decision
Reply
#56
Age: 17
What can you do for our team: host hijacks, social engineering and getting stream keys I am also able to record the raids and upload them to my YouTube and do prank calls
Name: Akkad
Username: Akkad
How mature would you rate yourself: 8/10
are you hated on rf??: not that I'm aware
Do you hold any type of staff position(not required): nop
Whats 50+313 = 363
Do you have Skype: yup
Teamspeak: yup
Myspace?: nope I'm not still living in the 2000's
Are you techpony? I haven't reached the final level of autist yet so no
Reply
#57
Age: 13
What can you do for our team. Raids, Prank Calls , I'm starting to learn how to edit just give me time.
Name: Travis
Username: Nightz
How mature would you rate yourself: 7-8 I can be silly at times
are you hated on rf??: No
Do you hold any type of staff position(not required):no
Whats 50+313=363
Do you have Skype:Yes
Teamspeak:Yes
Myspace?:Yes, back in 2005
Are you techpony? BHAHAHAHAHA LMAO No.
Reply
#58
How could you do this Moot, you cheated on Jane for this team????!!!
Reply
#59
(06-30-2015, 05:18 PM)QualityHolocaust Wrote:  How could you do this Moot, you cheated on Jane for this team????!!!

Declined


Sad app.




Kappa
Reply
#60
Thumbsup 
Age: 14

What can you do for our team: Record, Edit, Post, and Anything Else.

Name: Dawson 

Username:  BangBang

How mature would you rate yourself:  7/10

are you hated on rf??: Nope

Do you hold any type of staff position(not required): No

Whats 50+313 363

Do you have Skype: Yes

Teamspeak: Yes

Myspace?: No

Are you techpony?: Yes
Reply
 




Users browsing this thread: 1 Guest(s)