Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello what drugs have you taken?
#1
Post below the drugs you have taken before.
Reply
#2
none because im a healthy human being that doesnt ruin hes body


Kappa

Alot of weed :D
Reply
#3
Some Random Shit Like Xanax, Weed.
Ban reason: Doxing RF members || https://imgur.com/a/1ScGU || 89.135.149.138 (Permanent)
Reply
#4
Weed, K and shrooms.
a healthy breakfast.
Reply
#5
Alcohol, Tobacco, Weed and Molly.

I defo wanna try out LSD, can live without the rest, like coke and stuff.
Reply
#6
I don't do drugs. I don't think it is a nice thing to do and also drugs may lead you to a lot of different things.
Reply
#7
(04-19-2017, 01:13 AM)oppaje Wrote:  I don't do drugs. I don't think it is a nice thing to do and also drugs may lead you to a lot of different things.
Don't come to the "Drugs" subforum and tell people that they shouldn't do drugs.
Reply
#8
Weed, LSD, MDMA, Ket, DXM, 2cb, shrooms, codeine. Maybe more I'm forgetting.
Reply
#9
(04-11-2017, 05:21 PM)Anonymkid Wrote:  Some Random Shit Like Xanax, Weed.

Wtf arent you only 14?
Reply
#10
(04-11-2017, 04:30 PM)OurMineTeam Wrote:  snip

Xans
Weed <- fav
K
codeine
addy (idk if it counts)
Coke
Reply
#11
(04-22-2017, 07:13 PM)VxpySlaya Wrote:  
(04-11-2017, 05:21 PM)Anonymkid Wrote:  Some Random Shit Like Xanax, Weed.

Wtf arent you only 14?

I have "bad" friends ok?
(nothing compared to my friends. LSD Synthetic Weed, maybe some other shit too)
Ban reason: Doxing RF members || https://imgur.com/a/1ScGU || 89.135.149.138 (Permanent)
Reply
#12
As of now only marijuana and shrooms Smile
Reply
 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  why do u do drugs TheHero 4 245 07-17-2018, 03:27 AM
Last Post: Beat
  y do ppl take drugs? thatawesomekid 11 876 07-17-2018, 03:04 AM
Last Post: Beat
  Cheapest safe drugs [not weed tho] DominusTre 8 610 06-24-2018, 01:25 AM
Last Post: Perry420
  Should I take up drugs because of my current state of depression ? STARTEXMISLEAD 78 6,658 06-13-2018, 04:28 PM
Last Post: STARTEXMISLEAD
  what kind of drugs are harmless thatonecoolguy 20 1,256 06-09-2018, 11:43 PM
Last Post: DrCocktor



Users browsing this thread: 1 Guest(s)